Accesorii Obtinute cu ajutorul tehnicii "Quilling" :)

Hei! Numele meu este Burlacu Monica si sunt din Brasov. Pe acest blog veti gasi accesorii facute de mine.Probabil va intrebati ce inseamna tehnica quilling.Ei bine,nici eu nu stiu de foaarte mult timp,dar cum am aflat,m-am si pus pe treaba. De fapt,aceasta tehnica consta in arta de a rula hartia. DA,cerceii sunt facuti din HARTIE!Eu una de ceva timp am auzit de aceasta arta si m-am apucat de...inrolat hartii :D..ca o indrazneala,sa vad daca imi reuseste..si uitati rezultatele. :)Daca va place ceva, sau aveti intrebari,va sta la dispozitie id mess: moni_free2waav. De asemenea,puteti veni cu idei,modele diferite,iar nuanta o alegeti voi,in funtie de preferinte. Livrarea se face prin Posta Romana in sistem de ramburs.Taxa de transport variaza intre 6-8 lei. Daca sunteti din Bv, predarea accesoriilor o fac personal!Sper ca vei gasi cate ceva pe placul tau.Multumesc pentru vizita! Enjoy! :)

joi, 23 decembrie 2010

cercei..pret: 4 lei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu